آنگاه که تنها شدی و ..


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام.خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید..

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 114

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

درباره سلامتی جسمی روانی و اجتماعی زنان

آنگاه که تنها شدی و ..
پنج شنبه 25 آبان 1391 ساعت 11:54 | بازدید : 329 | نوشته ‌شده به دست زویا | ( نظرات )


آنگاه که تنها شدی و در جست جوی یک تکیه گاه مطمئن هستی ، بر من توکل نما .(نمل/79)


آنگاه که نا امیدی بر جانت پنجه افکند و رها نمی شوی ، به من امیدوار باش(زمر/53)


آنگاه که سرمست زندگی دنیا و مغرور به آن شدی ،به یاد قیامت باش. (فاطر/5(


آنگاه که دوست داری به آرزویت برسی ، به درگاهم دعا کن تا اجابت نمایم.(غافر/60(


آنگاه که در پی تعالی و کمال هستی ، نیتت را پاک و الهی کن . (فاطر/29-30)


آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد،به یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم.(بقره/152)


آنگاه که دوست داری با من هم سخن شوی ، نماز را به یاد من بخوان. ( طه/14)


آنگاه که روحت تشنه نیایش و راز و نیاز است ، آهسته من را بخوان. (اعراف/55)


آنگاه که شیطان همواره در پی وسوسه توست ، به من پناه ببر.(مومن/97)


آنگاه که لغزش ها روحت را آزرده ساخت ، در توبه به روی تو باز است . (قصص/67)




:: برچسب‌ها: قران , سلامت روان , ناامیدی , خدا , سلامت معنوی , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1391/11/25/3 - - گفته است :
بـــــــــــــازم خــــــــــــدا ، اونی که همیشه واست میمونه و بهت خیلی توجه داره و میدونی همیشه داریش حتی اگه بنده بدی باشی و بهش بی اعتنا باشی

/weblog/file/img/m.jpg
در تاریخ : 1391/10/9/6 - - گفته است :
سلام بزرگ

چه جملات جالبی گردآوری کردی, اگه جسارت نباشه براهر جمله اش یه بیت بازبا ناقص خودم گفتم...با تمام نقصهایی که شعرم داره ,باز تقدیم به یگانه بانوی عشق وراست قامت ترین مردهمه اعصار...

آندم که شدی نومیداندر پی هر دری...امید به دادارت رمزگره اوردی

یا آنکه شدی سرمست مغرور در این دنیا.....خواهی نشوی فانی ذکر توشودعقبی

واندم که پی آمال رهروهمه جاباشی....یک لحظه دعایی کن تسخیر دعا با من

نیت که خدایی شد قلبت که الهی شد....مملو زکمالاتی (ادامه مصرع برام نمیاد اون باشما)

تاروزابدگرتو یادی زکسی خواهی ....همواره بدان یادم درمان دوای تو

گرعشق من اندرتو رخنه به دوعالم زد....همصحبتیم باشد در حمدثنای تو

در ظلمت این ایام صیقل بدهی روحت....یک لحظه نیازم کن رازیست برای تو

درسیطره شیطان افتاده نخواهی شد....آندم که بیادتو هرلحظه خدای تو

آزرده شده روحت ازکثرت لغزشها....آیید پشیمان خو درباز برای تو..



سلام زویا جان..بابت زیبایی صلیقه ات در انتخاب مطالب بهت تبریک میگم. چه روح آزاده ای داری, من بوجد میام.


/weblog/file/img/m.jpg
فرامرز در تاریخ : 1391/9/22/3 - - گفته است :
زیبا بود... ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: